mandag den 3. marts 2014

Kom på holdet

Jeg var så heldig at komme på holdet. Tryouts var virkelig hårde og udmattende, og jeg gjorde det ikke så godt på den fysiske del, men til gengæld spillede jeg noget af mit bedste bold, når det var ren fodbold, så det var heldigvis nok til at overbevise dem.

Jeg elsker simpelthen holdet, det er nærmest som en lille familie, og vi har træning hver dag, som også er udmattende, men jeg ser stadig frem til det. Vi har første kamp på onsdag mod Hillcrest High School Huskies, og vi spiller på stadion så det skal nok blive sjovt. Glæder mig meget.

I morgen har vi fri fra skole, pga. alle juniors, skal tage en eller anden stor national ACT-test, så jeg skal ud og spise morgenmad på Kneader's med Matt og Ignacio, som er en restaurant med unlimited french toast, for 6$, som bare er så vanvittig godt.

Jeg ser frem til en god sæson.

Viking pride.

Oliver

PS. I får lige et Google Maps billede af vores stadion. Der er ca. plads til 3000 så det bliver jo sindssygt fedt, selvom der slet ikke bliver fyldt op. Det bliver en oplevelse at spille på et mini-stadion, med musikken blæsende når vi varmer op osv.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar