søndag den 9. marts 2014

Skitur og kamp

Her i den sidste uge er der ikke sket så meget, udover at jeg havde træning hver dag, og kamp både onsdag og fredag.
Onsdags kampen gik rigtig godt og vi vandt 6-2, fredag spillede vi mod Orem High School Tigers, som sidste år var i statsfinalen, og vi formåede faktisk at få 1-1 mod dem, så det var vi rigtig glade for.
Jeg er forresten blevet anfører for holdet, hvilket jeg synes var lidt overraskende, men den tjans tog jeg gerne med glæde.

I dag (søndag) var jeg ude og stå på ski, og hold da op det var dejligt. Det er virkelig fornemt at have så mange skimuligheder tæt på, og jeg mødte flere mennesker som var fra andre nationer bl.a en person hele vejen fra Norge, kun for at stå på ski.

I morgen har vi kamp i mod Mountain View Bruins, glæder mig meget. Vi har også fri fra skole i morgen, fordi det er en eller anden dag hvor lærerne skal belønnes for deres hårde arbejde, så den tager jeg da gerne ;-)

Det var alt for nu!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar